Web Oficial de la Reial Associació de la Verge de Sales

FEBRER

7.30 h. – Missa de descoberta

8.30 h. – Missa de la Reial Associació de la Mare de Déu de Sales

10.30 h. – Missa per als alumnes de 1r d’ESO. Després de la missa es lliuren els premis del concurs de narrativa o del de dibuix-pintura sobre la Troballa.

12.30 h. – Missa

19.30 h. – Missa major concelebrada, amb la participació de la capella de música i l’assistència d’autoritats. En finalitzar la celebració es du a terme el sorteig de medalles per als associats.

En totes les celebracions d’este dia es repartixen estampes de la Mare de Déu de Sales. A més, s’obrin el museu i el cambril de la Mare de Déu, amb l’horari següent: Entre les 11.15 i les 13.00 hores al matí, i entre les 15.15 i les 17.00 hores a la vesprada.

SETEMBRE

Dia 7 – Missa de Vespres.

A les 19.30 h missa major concelebrada, amb la participació de la capella de música. Abans del començament de la cerimònia religiosa es du a terme el nomenament de la començadoreta designada per  a enguany i el de les llauradoretes.

7.30 h. – Missa de descoberta

8.30 h. – Missa de la Reial Associació, amb la participació de la capella de música, i sorteig de medalles entre els associats. 11.00 h. – Missa major concelebrada, amb la participació de la capella de música i l’assistència de l’Excm. Ajuntament de Sueca i autoritats.

12.30 h. – Missa

19.00 h. – Missa en sufragi dels difunts dels balls, misteris i personatges bíblics

20.00 h. – Solemne processó general, amb l’assistència de les autoritats locals i de tots els membres de la Reial Associació de la Mare de Déu de Sales.

Entre el dies 9 i 17 de setembre se celebra el novenari a la Mare de Déu de Sales, en horari de matí i vesprada. Al matí, missa a les 10.30 h, i a la vesprada, missa a les 19.30 h.

OCTUBRE

Dia 19 - Aniversari de la Coronació de la imatge de la Mare de Déu de Sales.

19.30 h.- Celebració de missa major, amb la participació de la capella de música i l’assistència de les autoritats.

Després de la missa es procedeix a un besamans per al públic assisten.

A més, cal recordar que el dia 14 de cada mes se celebra una missa a intenció dels associats difunts de la Reial Associació.